poniedziałek, 1 września 2014

back to school

Witam wszystkich!
Większość pisze notki o tym, co mają kupione do szkoły itp. Więc postanowiłam zrobić to samo, bo w sumie i tak lepszego pomysłu na notkę jak na razie nie mam. Nie zanudzając, wymienię Wam wszystko, co zdążyłam do tej pory zamówić, lub kupić w zwykłym sklepie. Sporządziłam listę:
  • Nike Free Run 5.0. Bardzo mi się podobają, marzyłam o nich od pewnego czasu, a że miałam napływ gotówki, postanowiłam nie czekać, tylko realizować zamówienie:)
  • Kilka koszulek, jedna z logo albumu Yunga Leana, która jest cudowna. Przyszła nie dawno, więc nie zdążyłam się nią jeszcze nacieszyć. Mimo to, dalej czekam na te cudowne koszulki (tą z logo The XX kupiłam podwójnie, bo moja przyjaciółka też chciała haha :) ) A na tej szarej jest Sky Ferreira, dla niekumatych ;)


    PS. Plecak, który zamówiłam doszedł już tydzień temu, więc chyba czas się nim pochwalić :3 
  • Niestety nie mam jego własnych zdjęć, ale dam z internetu xddd
    ***
    No dobra. Teraz może trochę o szkole. Dzisiaj było rozpoczęcie, ale i tak nic nie słuchałam co mówi dyrektor czy wychowawczyni, tylko gadałam i śmiałam się z koleżankami. Dzięki temu nie wiem co mamy jutro za lekcje, bo wyszłam z klasy z Pauliną "bo musimy do lekarza"...
    XD
    No, to chyba starczy na dzisiaj, nie wiem co mogę więcej napisać. Już nie długo w następnej notce pokaże Wam zdjęcia, które zrobiłam podczas wakacji w Wenecji, we Włoszech i z Austrii. Obiecałam to zrobić miesiąc temu, ale nigdy nie udało mi się dokończyć notki temu poświęconej, więc tym razem myślę, że się uda haha
    papa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz