niedziela, 8 czerwca 2014

Must Have: Sheinside i 6KS cz.I

Ostatnio poczułam, że czas zrobić mały remanent w mojej szafie. Niby wszystkie półki w środku są zawalone- ale kiedy przyjdzie co do czego, to dosłownie nic nie mogę znaleźć. Jednak żeby najpierw przejść pewne zmiany w strojach, musiałabym je najpierw zaplanować. Nie tracąc ani chwili zaczęłam poszukiwania na wszystkich stronach sklepów- zaczynając od Zary, a kończąc po H&M. Po drodze natknęłam się na : 6KS  i SHEINSIDE
I właśnie w tych sklepach znalazłam ciuchy, które z pewnością znajdą się w mojej szafie. Nie pierwszy raz znalazłam się na sheinside, ale tym razem przeglądając ofertę dokładniej, uznałam, że to jeden z najlepszych sklepów z ciuchami, na jaki mogłam trafić. Tak samo jak 6KS, podobnie do Sheinside, ma ciekawą listę ubrań:)
W sumie znalazłam 50 rzeczy, które jak najbardziej wpadły mi do gustu, m.in:

❁Czarny T-Shirt z podobizną Karla Lagerfelda i Coco Chanel.
38,55 zł
❁Kolejną rzeczą są szorty, dresowe, dwukolorowe. Są świetne, idealne na lato, a do tego luźne! :)
43,60 zł
❁Następnie natknęłam się na słodką, różową bluzę z napisem "LAME", chodź to nie za bardzo mój styl, ma coś w sobie.
55,50 zł
KLIK ^
❁Podczas dalszego poszukiwania ciuchów na lato, znalazłam cudną bluzkę, w białą kratkę. 
60,85 zł
❁Wtedy zobaczyłam czerwoną koszulę w kratę, której od dłuższego czasu nie mogłam znaleźć. Jest prześliczna.
64,90 zł
❁Kolejna rzecz, która wpadła mi w oko to koszula, dżinsowa z minionkami :3
55,77 zł
❁I uroczy T-Shirt z białym kotkiem o dwukolorowych oczach.
27,35 zł
❁Na dzisiaj już ostatnia propozycja, T-Shirt z Simpsonami, idealny na cieplejsze dni ;)
37,52 zł
Oto oferta jak dla mnie najbardziej pasujących do mojego stylu ciuchów. 
Już nie długo pokażę Wam propozycje ze sklepu 6KS, których na dzisiaj nie zdążyłam przedstawić. 
Mam nadzieję, że notka się spodobała! :)

2 komentarze:

  1. Bluzka z podobizną Karla *.* Moją uwagę przykuły też cudowne spodenki i klasyczna bluzka w kratkę. Zdecydowanie moi faworyci ;)

    W wolnej chwili zapraszam do siebie; dopiero zaczynam. :)
    http://poiisonivy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsze dwie rzeczy dodałaś chyba z myślą o mnie ;)?!

    OdpowiedzUsuń