sobota, 17 maja 2014

Wszystkiego po trochu na początek ϟ

Pomyślałam sobie, że zrobię notkę, w której pokażę większość zdjęć, które wylądowały na moim instagramie i nie tylko. Niektóre zdjęcia były zrobione już daaawno, a jeszcze inne na dniach. 
Już nie przedłużając przejdę do notki, która mam nadzieję się spodoba :D
~~~~~~~~~~~~~~


Od niedawna jestem uzależniona  od AriZony, która przyciąga wielu pale girl i pale boy (że tak powiem) dzięki opakowaniu i smaku herbaty z różnymi dodatkami. Spróbowałam chyba każdą i muszę przyznać, że ta w niebieskiej puszce (zielona [?] herbata z miodem) jest najgorsza. 
Nie mam może takiego smaku jak niektórzy, ale ta- według mnie jest okropna.
A najlepsza...?
 Ta! Ma cudowny smak, który od razu przypadł mi do gustu. Oczywiście musiałam zrobić zdjęcia, bo wiecie - instagram zawładnięty fotkami AriZony, więc ja musiałam zrobić to samo haha
Opuszczając temat napojów, powiem trochę o deszczu, który ostatnio spowodował na wielu miejscach w Polsce podtopienia - u nas zero deszczu, słoneczko takie jak widać na zdjęciach powyżej. Podczas, gdy większość polskich obywateli walczyła o nieprzedostanie się wód do domu, my mogliśmy wyjść i poopalać się na dworzu, korzystając z pięknej pogody. Jednak po paru dniach, zaczęło tak padać, że wszyscy byli w szoku. Woda toczyła się z ulic, tworząc nieprzyjemny krajobraz- bo to przecież wiosna! Po paru dniach przestało, jednak wciąż w telewizji ostrzegają o nadchodzących ulewach. 
Ciekawa jestem, jak radzą sobie ludzie w Bośni, bo tam już parę osób zginęło przez powodzie, bynajmniej tak słyszałam. Mam nadzieję, że nic tutaj się nie wydarzy... 


Jednak mam dobrą nowinę, bo już za 39 dni wakacje! :D Koniec szkoły, kartkówek, sprawdzianów, itp.... To mnie doprowadza w lepszy nastrój, bo kocham takie luźne dni, w których budzę się dopiero o dwunastej, a słonko świeci :D
No więc chyba czas już kończyć, a nie zamulać o wakacjach, bo chyba już każdy wie, że jescze trochę i  się zaczną xD Mam nadzieję, że niedługo pojawi się bardziej rozbudowana i ciekawsza notka, w której pokażę więcej jednolitych zdjęć, które będą do siebie pasować ;) 
Więc.... Do zobaczenia  ϟ

2 komentarze:

  1. ja jak narazie pilam tylko arizonę brzoskwiniowa i nie pali mi sie do probowania innych:) podobaja mi sie te dwa,ciemne zdjecia!
    daria--blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń