czwartek, 15 maja 2014

Witam!

Nazywam się Maja, mam 14 lat. Interesuję się właściwie wszystkim po trochu, więc nie będę wymieniać (podejrzewam, że zajęłoby to całą notkę). Może szczegółowe przedstawianie mojej osoby sobie darujmy, bo w dalszych notkach będziecie mieli okazję bardziej mnie poznać, co wpłynęłoby korzystniej i dla mnie i dla mojej notki, która mogłaby przez to ucierpieć...:D
Nie pierwszy raz mam tutaj bloga, lecz postanowiłam zacząć wszystko od początku, właśnie tutaj. Czasem mogę pisać chaotycznie, jednak dlatego tu jestem, by to sobie wyćwiczyć:) 
Tematyka na tej stronie będzie różna - myślę, że każdy znajdzie coś dla siebie o ile... Ktoś tu w ogóle będzie wchodził. Mam nadzieję, że zdobędę chociaż kilku czytelników, dlatego już nie długo będziecie mogli się spodziewać dużej dawki zdjęć np. pięknych widoków w Austrii, Włoszech (Wenecji), a to wszystko dzięki zbliżającym się wakacjom:)
Tak więc... Do zobaczenia ϟ

2 komentarze:

  1. Bardzo ładny wygląd bloga i powodzenia w blogowaniu :*
    http://bittersweethyoru.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. witaj! ja też jestem nowa :)

    OdpowiedzUsuń